VARNING för dålig tidning

har suttit och kollat på Andra åket i Herrarnas slalom tillsammans med Markus & läst i Hennes tidningen jag köpte igår.  jag suckade lite under tiden jag "läste" tidningen och Markus skrattade åt att tidningen verkade så dålig när jag sa vissa rubriker.
när jag var på sista sidan (efter oerhört kort tid) utbrast jag : "jag har nog precis läst världens sämsta tidning". Markus skrattade:" har du redan läst ut den?". ja, det tar ju inte så lång tid att läsa en tidning när det finns en artikel som är rolig i den. och i det här fallet var det en artikel om huruvdia Brad Pitt gör när han ska bajsa & har Jolie i närheten... visst rolig, men mest sjukt.. :S.

det enda braiga med tidningen var väl att man fick en mascara.. som jag visserligen inte har provat än, så förmodligen är den jätte dålig. nåja. köp inte Hennes ! :P..

nu ska jag kanske äta lite lunch.. är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback