Vilket schema ska man tro på ?

Godmorgon ! snart är det dags att ta sig till första lektionen efter Sportlovet. inte det roligaste. men vi har nytt schema, och om jag ska lyda det som står på Dexters hemsida, börjar jag 9:50 idag, har en lektion, 4 timmars hål & sen dans till 16:45.. kul :P
Men jag kommer inte in på DeGeers Hemsida så jag kan inte se om det står samma schema där, eller ifall nåt av dom är fel. så ja, vi märker väl när jag kommer till skolan om dom andra redan haft 2 lektioner.
ska bli lite spännande ändå att se hur det kommer vara att ha de här nya schemat. ganska bra dagar. slutar runt halv tre varje dag. .

Jag var så snabb idag, så jag hann ta en outfit bild tom. även min Min ser weirdig ut :O
jag sitter här med en kopp te (kaffet är slut!:[ )  och funderar på vad jag ska äta till frukost.. tricky business. ha en bra måndag. hörrni.


153042-188

Kommentarer
Postat av: aotfitt

fina kläder du har :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback