waht's holding me up ?

hallå?
kan jag sluta sitta här eller! jag är ju jätte trött. men ändå sitter jag här och gör typ ingenting. går in och läser hemsidor,bloggar , artiklar. . lite kul ändå.. det är väl antagligen därför jag gör det :P
Malin sitter bredvid mig (eller ja.. i TvSoffan) & kollar på "Blood in blood out" (suck , jag skrev blodd båda gångerna jag skulle skriva blood nu!). så jag känner mig inte så ensam iaf, hade jag varit ensam häruppe i vardagsrummet hade jag säkert gått & lagt migt.
men jag ska gå och lägga mig snart, gå & läsa min bok "
Å andra sidan" . har kommit lite över 100 sidor , och ja, jag gillar den. har kommit fram till att det nog är bra att läsa lite varje kväll. eller vad tror ni ?
Nähe, nu ska jag gulla med min syster & störa henne i hennes filmseende. kanske föreslå att pömma (sova på vanligt språk) i samma rum, det är myys.
Nåväl som tur är ser inte morgondagen så fartfylld ut för min del..  ?

godnatt

Kommentarer
Postat av: Linn

Känner igen mig i det där ;) Ska strax sova jag med, god natt (igen) :)

Postat av: Elin

SOOOOOV ISTÄLLET :o

2007-02-11 @ 10:30:14
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: joline

å andra sidan är typ världens bästaste bok. den är helt galet bra.

2007-02-11 @ 14:10:30
URL: http://smashit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback