14/1

14/1-06. ett år sen. ett helt långt år sen har det nu gått sen du försvann. kan inte förstå att ett år kan gå så snabbt och så långsamt, att det kan kännas så långt samtidigt som det känns så kort.
Vet inte varför jag känner så, men på nåt sätt så har jag inte förstått att du är borta än, samtidigt som jag har det. jag kan fortfarande gråta i timmar när jag tänker på hur du var, hur mycket jag älskar dig, hur bra du var, hur otroligt jäkla bäst du var.
jag saknar att se dig, jag saknar att röra dig, jag saknar att höra dig, jag saknar hur du rörde mig med sån omtanke, jag saknar hur glad du var, jag saknar hur lätt du gjorde allt, jag saknar hur glada du gjorde oss, jag saknar hur livet var när du fanns . JAG SAKNAR DIG.
du är sakna. och du kommer alltid vara det. jag älskar dej. och kommer alltid göra det
farfar

Kommentarer
Postat av: josefin.

ursch, stackare. jag vet nästan hur du känner dig :( men du.. du har iallafall mig

2007-01-15 @ 16:55:02
Postat av: Elin

Du har mig med, alltid. Anytime, anywhere :). Jag älskar dig

Postat av: maria

Elin & Jossan ; tack nu är underbara

2007-01-16 @ 20:07:49
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback