4-ever & ever

ja, det har inte varit en så händelserik dag så jag vet inte vad jag ska skriva om..
men jag kan meddela att jag iaf fick min kära pizza! :D
jag & Malin åkte ner och åt. mums.
eller alltså, egentligen är jag ju ingen jätte pizza älskare. men det var gott hursomhelst.
när vi kom hem hade vi två val framför oss, jag & malin.
Saw eller Systrar i Jeans.
jag kände inte för nån äcklig skräckis, så vi såg på Systrar i Jeans.
den tog precis slut. och ja, den var bra ! :P riktigt bra
blev lite sorgsen på nåt sätt när jag såg den. den var lite fin :)

och bara för det vill jag säga till alla mina älskade vänner & familj att jag älskar er.
jag är här för er när ni behöver det, lovar!
Elin, Jossan, My , Malin ... alla , jag älskar er.
ni betyder massor för mig. alltid. tanken på att inte få ha er resten av mitt liv är hemsk, och jag hoppas inte jag behöver uppleva det. ni är underbara, och jag behöver er. tack för att ni finns.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig, sötis. Föralltid. Du kommer aldrig att förlora mig

2007-01-01 @ 22:52:58
Postat av: My

nej nu blir ja rörd! du betyder massor!!! älskar dig!

2007-01-03 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback