4 timmars spaning

mors !
är lite smått nyvaken. var så otroligt sömnig efter att jag & malin var på stan i över 4 timmar. men nu har jag fått mig en tupplur, och jag väntar ivrigt på att Jossan ska ringa, så vi kan bestämma våra kvällsplaner.
Så länge visar jag lite outfitbilder på mej, & en på Malin. jag lägger 2 på mig, för jag vet inte vilken som rä braigast ;O.
det köptes en hel del på stan också. en svart kofta, två tröj/klänningar & ett halsband. men jag tar kort och visar det senare nån gång nån dag :P kanske snart, kanske inte.



Nej, nu får Jossan ta och ringa. jag vill veta vad vi ska göra ikväll :P
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesöt outfit!:D

2007-01-13 @ 17:53:32
Postat av: Elizabet

Inlägget ovan är från mig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback