bara en period ?

Tack för en skön & mysig dag igår Elin & Jossan. jag älskar er, och jag älskar att vara med er hela dagar sådär. det är underbart. jag kan verkligen vara avslappnad. I love ! och pizza blev ju inte helt fel heller ;D även om den fastnade och gick sönder lite ;P


Idag har jag varit ute och sprungit en stund faktiskt. var typ ute 30 min, ganska skönt. men jag blev trött. sen har jag varit lite depp hela dagen. vet inte varför, det är lite jobbigt. men jag tror det är för att vi har träning idag igen. känner inte för att träna gymnastik. har inte kännt för det på länge. & det känns inte bra att jag känner så. jag vill ju ha värsta lusten att åka dit  & verkligen orka kämpa. men jag känner mig för trött för att orka. känns bara jobbigt att gå dit, inte kul, som det ska kännas!
men förhoppningsvis försvinner den känslan snart. SNART!. för jag skulle aldrig kunna sluta gympan känns det som, har ju hållt på med det hela livet nästan. nej , sluta det går inte. men jag ska inte ta ut nåt i förskott, det är nog bara en period den här svackan. . hoppas det i alla fall.
jaja, träning 18:00-20:30 idag iaf, sen vet jag inte. sugen på att se på film & mysa med nån snygging , men vi får se hur det blir med det ;) haha.
hejdå


Kommentarer
Postat av: josefin.

Ja, gud va mys vi hade det igår ^^. men ursch, va jobbigt att du känner så! Men det går nog över får vi hoppas!

2007-01-03 @ 16:49:06
Postat av: Elin

det var myspys

Postat av: Linn

Alla har svackor då och då, det går över! ;)

2007-01-03 @ 21:12:54
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback