bikinisar, träning och felsägningar

↓ja, jag fick ju som sagt mina fina bikinisar igår↓

har ätit och så efter träningen nu . träningen som jag var väldigt seg på under trampetten iaf. men sen när iv körde styrka var jag inte lika trött. även om alla höll på att dö när vi körde idioten på slutet XD . bortdomnade ben - härligt. träningsvärken kommer väl vara underbar imorn alltså. men imorn är det fredag, & fredagar är sköna! jag är glad.

på tal om Fredag. så vill ju jag det då då. men jusst nu verkar det inte så ljust.
bajs. men vi får se. jag ska vara positiv.

Förresten ! Dagens felsägningar på gympan ;
Erika ;
det här måste vara en gud för synarna
Jag;
dom kanske är med i det där "sloja till kott".
haha kom ni på vad vi sa fel? eller tog det lika lång tid för oss som för er att komma på felet ;P



Kommentarer
Postat av: jenny

hej =) fin bikini. vart har du beställt den ifrån?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback