'cause I don't have so much to do

♣Dagens

  • outfit - svarta stuprör, randig tröja (se bild ) , vita stövlar med blommor
  • smink - det vanliga (öh, har jag nånsin nåt annat:P)
  • roligaste - stan med jossan, och prata med en (A) (hoppas inte den läser detta bara :$)
  • mat intag - frukost, dansktrågbröd med creamcheese, glass, pepparkakshus
  • dryck - KAFFE (druckit 3ggr idag :O )
  • godaste - glassen (det är ju underbart gott med glass. glassmänniska 4-ever *hejhejtönt*
  • köp - solbrillor på H&M (de mörkbruna som man ser ut som en fluga i vet ni)
  • vill ha - tröj/klänning grej med sidenband som finns på både H&M & GinaTricot
  • vill ha nr2 - en som jag inte vågar säga namnet på
  • vill göra - gå på bio med nån sötis. eller bara göra NÅGOT.
  • älskar - Jossan som är så sötig (och alla andra älsklingar med förstås, föutom My som dissa mig ;D)
  • ångestframkallande - inte solat. vill sola. vill bli brun. nununu.

nej, nu ska jag gå och drömma mig bort lite. eller jag ska nog sitta här & göra det.. men  iaf (A) lalalala...

153042-78

Kommentarer
Postat av: Linn & Sofia

Vi gillar din tröja darling! :)

2007-01-05 @ 22:25:31
Postat av: Maria

thanks huns'

Postat av: josefin.

aww, du är också himla sötig maria (a)

2007-01-06 @ 11:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback