Charlie, sladdning & skoj

ja, kvällen idag då. jag kanske ska berätta vad vi gjorde till slut ;D .. eller till slut ? ska väl helt enkelt berätta vad vi gjorde..

lite efter halv åtta hoppar jag in i Mys bil, med My som förare ! OMG. vettskrämd (men försökte hålla lugnet) åker vi ut till Lindö & Marcus, där vårt första stopp var.
väl där hos Marcus & Elin bestämde vi oss att vi lika gärna kunde gå till Hansson direkt, eller ja, först till travbanekiosken. kiosken var stängd. vi blev ledsna. ofta man byter öppettider :O  
Men sen kom Christer med sin coola bil & coola pappa som körde med sladd effekt på, så vi sladdade oss hem till Hansson. där mötte vi upp (perfekt tajmat) Martin och Maria (inte jag dådå) och så gick vi in i Hanssons stora (läs gigantiska) hus.
där körde vi singstar & såg på Scary Movie 4 :]  myyysig kväll :D & rolig.
det var kul att träffa Charlie och gänget igen. saknar er! och My är det alltid härligt att träffa :D . men det känns lite tomt utan Charlie i mitt liv lika mycket längre :( vi brukade ju ha värsta roliga Franska lektionerna förr i tiden. undrar hur han klarar sig nowadays... :P
153042-113

bilder från kvällen kanske kommer vid nåt annat tillfälle :) nu är ju faktiskt klockan 00:25.

nej, nu blir det nog sängen-vänner-sova. för imorn är det studiedag och då måste jag gå upp ganska så sent för att möta syrran på stan (som ska simma och grejja innan ). GÄLLER ATT VARA PIGG.
puss&godnatt. (kanske kommer ett till inlägg snart.. vem vet)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vad mysig din kväll lät :)

Postat av: Marre

Elin; ja, den var mysig :) tihi

2007-01-25 @ 00:07:19
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: My

haha lol på den där gaaaaaamla bilden ;) .. och ja vi får våldta ch lite oftare.. den upptagna pojken =) ... kommer sakna dig när du är borta nu =( men vi ses snart!

2007-01-28 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback