GOOOOOOD MORNIN'

↑godmorgon godmorgon.↓


ja, jag är gladare idag :D. liksom kan man vara Mer depp än vad jag var igår ;) haha.  don think so
håpp , sitter här & väntar på att Malin ska gå upp. så jag kan terrorisera henne om att vi ska åka och sola, vilket hon ville igår iaf. frågan är ju bara om sol&motion har öppet idag. men om vi tar bilen kan vi ju åka runt och kolla lite. annars kanske badhuset är öppet , Malin hade tydligen nån gratis grej där. A'donno.
jag åt lite frukost nyss. men då jag inte blev så mätt på den är jag nu sjukt sugen på scones på Wayne's . de är ju såååå goda :D  men.. har en känsla av att det är stängt där idag.. eftersom hela stan är stängt.

ikväll ska jag iaf leka med My. vi ska paaaarta :D om vi hittar nåt paaaaaarty vill säga ;D möhö. 

buhu! kan inte stan vara öppet! jag har fått asbstinens. måste gå på stan varje dag ;D nejdå, så allvarligt är det inte. LUGN!. men jag vill gå på stan, för jag vill köpa den där fina klänningsgrejen med sidenband på . den var ju så fin. I'm in love ..

→HEJDå LILLTå←

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill med gå på stan :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback