healthy what's that ?

hallå där :D

jag är hemkommen från stan. vilket var väldigt trevligt tillsammans med Malin.
jag köpte äntligen den snygga väksan från H&M + ett gult linne därifrån också. tänkte att det kan vara fint när man blir brun sen.


sen så gick vi ett tag och tittade runt. så satte vi oss i mitten på fiket där, vad det nu heter. och malin köpte en smoothie med jordgubb & en macka. jag var snål, så jag köpte inget.


efter fika pausen tog vi ut pengar och styrde stegen mot Forex. där var det kö. som alltid, tydligen. men de 8 nr gick ganska snabbt, och vi kunde lätt och bra växla till oss 25 Euro var. (ja, resten tar vi ut i bankomat därnere).
efter Forex var det dags för Ica och shopping av tvål och sånt där. vi hade mammas ica kort, så vi handlade på en hel del, se själva :D (och ja, jag var tvungen att köpa lite gott gott också. den där glass-såsen verkade ju bara föööör god. ska kanske testa lite glass och det sen (nej, jag vet inte vad nyttig är)

ja, jusst det. jag gick till Gottoteket och köpte en megagodispåse också . bara för att det är studiedag idag :D + att jag börjar 11 imorn med, så jag kan mysa ikväll om jag vill ;D .
 
sen vi kom hem har jag mumsat godis, sett lite på vänner & pratat med mor min :) hon ska snart iväg på möte . skönt. då blire bara syskona andersson kvar i huset. me like. (vet inte varför men ändå)

ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Väldigt snygg väska faktiskt... och vadå NÄR du blir brun, du ÄR brun :D

Postat av: josefin

Åh, niceig väska! Jag måste få komma hem till dig och smaka den dör kolasåsen ;D taha! Håller med elin också, du är redan brun!

2007-01-24 @ 17:26:05
Postat av: Karin

fint gult linne.. jag älskar gult!

2007-01-24 @ 17:51:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Linn

Jag tycker om linnet, jag tycker om väskan, jag tycker om fika och jag tycker om godis. Jag tycker helt enkelt om allt :)

2007-01-24 @ 22:58:11
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Marre

Elin;tacktack :D JAG SKA BLI BRUNARE !:P
Jossan; tack :) höhö, den smakar näästan som Kolasås. brun är man väl alltid... ;P
Karin;tack, jag gillar det med ! har inte så mycket gula kläder..
Linn; HÄRLIGT LINN!

2007-01-25 @ 00:06:41
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback