ice cream VS godis

Har varit på stan med Elin & Jossan och så nu :D fikat & myst inne i värmen. för det är ju rackarns kallt ute.
på väg hem så pratade jag om att det var år sen glassbilen kom till oss (elle ja, typ ett par veckor sen) och så kom den sen ! :O :D JAG BLEV LYCKLIG. glass har alltid varit min passion ;D redan som liten var jag väldigt förtjust i det där med glass..



nu väntar jag med iver på att Jossan ska äta klart där hemma hos henne. pratar med Elin på msn om vad vi ska smaska på för gott när vi ser på film sen (för E vill INTE se på let's dance :P). jag vill vara onyttig Elin vill inte. hon säger att jag behöver vara onyttig. jag säger emot.
äh, vad fan. godis is the shit på helger. jag har varit nyttig hela veckan  ;D..

HEJ HEJ

Kommentarer
Postat av: Sandra

åååhh Glassbilen !! får lite sommarkänslor :D

Postat av: Sofia

G L A S S B I L E N :D

2007-01-20 @ 11:52:29
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback