jag har fått bekräftelse på min smarthet

godmorgon.

jisses , jag är ju uppe ännu tidigare den här morgonen!
vad är det för fel på mig ? ;P
men jag tänkte faktiskt att man kanske borde vänja sig liiite vid att gå upp tidigt nu.
därför att.. jaa.. ni vet.. det där überroliga som börjar igen, börjar.
(ja, jag var tvungen att testa att skriva über (A).)

gårdagen hos farmor med kusiner m.f var mysigt :]
alltid skoj å träffa er sötnosar :D

fick sms av J när jag var där.
vi ska ses på dagen idag.
kanske vill Elin vara med? kanske kan hon ej.
det får vi ta redå på tycker jag ;P
förmodligen blir det stan.. förmodligen sen fika.
jag har inget emot det , inget alls :D
.. jag borde kanske sola också.. får se om jag kan squeeeza it in :D

jusst det! får ju inte glömma en väldigt viktig händelse ! :O jag körde TP med Malin & Markus igår, och dom tvingade mig att också Bara ha dom svåra. vuxenfrågorna. jag gick med på det i argument att jag inte skulle ha rätt på en enda fråga. sen typ efter vad som kändes som 10 timmar långt spelande vann jag :D :O wööho. jag är smart. hejdå

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var ju rackarns synd att jag skulle till Kolmården >_


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback