Lilla fröken solstråle, godis, skratt & frukost

godmorgon på er alla pigga & glada !? :D

Tänkte att jag väl lika gärna kan börja och berätta om Bion & det igår..

jag fick skjuts till Jossan sisådär vid åtta tiden, kom upp på hennes rum där hon stod och gjorde sig söt(are) för fullt. jag roade mig under tiden med att måla mina naglar röda med hjälp av hennes röda Nagellack, i lugn & ro. sen så frågar jag "men när ska vi typ gå till bussen då?". Jossan kollar på mig och kollar sen på klockan. 20:16! biljetterna ska vara hämtade om 29 min. OJ. vi får lite panik & går ner till J:s mor & far, som tur var kunde skjutsa oss. så vi hann (med lite marginal) hämta biljetterna, köpa världens största godispåse var & gå på toa innan bion. väl i Toakön öppnas dörren och vi hör en bekant röst. ELIN. jag blev chockad.  okej, vi visste ju att hon skulle på samma bio med sin pojkvän, men ändå :P det var trevligt hur som helst :D , vi satt dock inte bredvid varandra ;/ .
(ok, den sista bilden är tagen i onsdags, men vad tusan ;P)

Filmen i sig var bra. den var rolig och söt. handlade om en flicka med stora glasögon och en söt tjock mage som skulle vara med i en skönhetstävling för barn. hela familjen packar ihop sig i en minibuss som funkar sådär lagom bra för att åka till California. på resan händer alla möjliga saker som gör det svårt för dom att ta sig fram till California. men  till slut ordnade upp sig bra & alla i biosalongen fick sig ett gott skratt.

nu sitter jag här mitt i frukosten som idag består av blåbär, jordgubbar & äpple i youghurt. vääldigt gott. kaffe dricks förstås till det. och jag funderar på att lyxa till det med en macka snart också :P

vad åt ni till frukost ? (frågar jag för att vara  lika cool som alla andra & ställa en fråga i slutet av inlägget :P + att det är ju alltid kul att höra vad & att folk äter :D

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag åt mackor, hela två stycken ;) Och drack juice och té, såklart!

Postat av: Elsa

Jag åt en grov ostmacka och en skål yoghurt med havrefras jordgubb! Mumsi mumsi... Bio lät ju jättekul! Var det little miss sunshine? Den verkar ju så söt... Kram!

2007-01-14 @ 11:42:25
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: emma

låter jättekul:)

2007-01-14 @ 11:57:36
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: Elin

Jag åt en eller två äggmackor... fniss ^,^

2007-01-14 @ 16:34:57
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: Karoline själv

Jag ska se den filmen ikväll! Hoppas den är bra ...

2007-01-15 @ 13:06:16
URL: http://thatshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback