LISTA - "alltid kul"

Längd: 166cm
Studerar: Hotell Restauran DeGeer
Favoritklädesplagg: svarta stuprören
Har alltid med mig i väskan: plånbok, handcreme, penna
Dricker jag läsk dricker jag: cola light
På datorns skrivbord har jag en bild av: nwe york om natten tror jag
Imorgon kommer jag: gå upp sent, gå till skolan
I sommar kommer jag klä mig i: klänning och sånt
Jag är född: 1990
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Betty i Ugly Betty? ;D hahahah
Nu ska jag: äta mina mackor


Höger eller vänsterhänt: vänsterhänt

Humör just nu: mittemellan

Favoritgodis: choklad
Nåt jag absolut inte äter: svårt.. sill?
Kläder just nu: gråa pyjamasbyxor, rosa huvtröja

Musik just nu: ingen
Va sa du senast: godnatt - till pappa
Sommarplaner: jobba? sova..
Fisk eller badkruka: fisk
Hur många kuddar: 3
Tror du på mirakel: ja :D
Bio eller promenad: bio
Favoritväder: sommar, varmt !
Det här är jag bra på: gymnastik, laga mat ? .. :P
Morgon eller nattmänniska: morgon

Spara eller slösa: spara.. och slösa ibland

Vad är viktigast för dig: familjen och vännerna

Hur är din drömkille: Johnyy Depp ?
Finns det liv på andra planeter: oh ja
Hur många barn vill du ha: 2...kanske
Är du kittlig:  ja, mest när markus kittlar mig
Snarkar du: neje
Stjärntecken: fisk
Rädd för insekter: vissa. men inte så värst
Äckligaste djuret: ormar
Chips, morötter eller godis: godis 
Pizza eller hamburgare: pizza
Skriver du dagbok: ja, ibland
Stökigt eller välstädat: välstädat
Gungar du på stolen: om den är gungvänlig
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: kunna skulle jag väl. men inte vilja

Vilken hand håller du gaffeln i: vänster
Hur många syskon har du: 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback