lördags nöjet

godmorgon godmorgon.

jag & Malin vaknade typ samtidigt idag. så vi har spenderat morgonen med lång frukost (eller ja, ganska iaf) och myys :)
eftersom jag inte har en aning om ifall jag ska göra nåt idag. så bestämde jag & Malin att vi ska ta bussen ner till stan snart, och sola först på Sol&Motion. för att sen göra oss i ordning och gå på stan.
Vet inte riktigt om jag vill köpa nåt .. jag menar råd har jag ju, men vill jag ? :P
well, vi får se vad stan har att erbjuda mig helt enkelt.

Ikväll... ikväll blir det någonting. vet inte vad. vet inte med vem & allt sånt där. men NÅT ska jag göra !

funderar på att äta godis , då jag inte har ätit NÅT onyttig på hela veckan.  nej, nu ska jag klä på mig.. but what to wear ?..


Kommentarer
Postat av: Elin

JAG SKA MED HA GODIS IDAG :D

Postat av: Maria

Elin; YAAY ! HEJA GODIS

2007-01-13 @ 10:48:52
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: Karin

åå godis:)

2007-01-13 @ 17:28:05
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback