me don't want

Måndagar alltså . . 

har engelska lektion egentligen. men alla göra ett test som jag på nåt vänster redan har gjort, så jag insisterade på att ta med mig Skivan med engelska övningar på och gå till datasalen. (jag har väl gjort 3 frågor på skivan kanske).
efter engelskan har vi 2timmars hål (då jag tror Tessan, jag & Becca ska sola :] ) för att sen ha Dans 15:10-16:30,. hoppas det blir dans den här veckan bara. annars blir jag surig. ska ju börja med en ny lärare den här terminen, exciting.
När dansen slutat ska jag gå & köpa mig ett mellanmål , för det är ju träning sen, 17:30-20:00.
sedan kommer jag hem, duschar, äter, deckar ;D. That's pretty much My monday.

usch, varför tänker jag så mycket på det för? jag borde inte det & jag behöver inte det, men ändå gör jag det. men jag har fan varit stark nu i 2 veckor. & fortsätta ska jag. men ibland är det bara... jobbigt. .

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag blir avundsjuk, jag vill också ha dans på schemat! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback