mitt i datakunskapen

sista lektionen för dagen nu då - Datakunskap. kan förhoppningsvis gå ganska snabbt genom att man inte jobbar nåt  :P

fick bikinisarna från H&M igår förresten :D de var jätte fina. satt helt okej ändå, eller iaf den blå/silvriga. den svarta underdelen fick jag lite hängröv i, ,men det är ju snyggt :O har hört att killarna gillar det därnere i Teneriffa !

Efter skolan ska jag åka direkt till Gympan, tränare kl16 , sen direkt träning till kl.20. Ja, torsdagar är jobbiga dagar. det har dom alltid varit :( eller alltid.. hela förra terminen också.  men men , det går. man vet ju att det är Fredag nästa dag, det lättar lite :P

Nej, nu är det.. 25 minuter kvar på lektionen, bäst att jobba. sen ska jag gå & köpa ett äpple och en apelsin på ica tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback