Skola utan lektioner

och så var det det här med Hål.

skolveckan har börjat med väldigt mycket sådana.. igår hade vi väl 6timmars hål sammanlagt.
-idag blir det 3timmar ungefär. för svenskalärarn är sjuk. igen.
är med Tessan i bibban. vi har gjort läxorna vi får i svenskan istället för lektioner. men vi tog en liten rast och står nu istället vid datorerna som är i biblioteket.
ser förresten boken som Emma Igelström skrivit om sin Bulimi stå här inne, den verkar bra. funderar på att läsa någon gång.. well, we'll see about that

om 40 minuter slutar Rena sin lektion, då har vi 2 timmars lunch.. eller ja, en fortsättning på vårat Hål helt enkelt.

efter skolan vet jag inte vad jag ska göra.. är tränare klockan 17-19.. slutar skolan halv tre.
kanske åker hem och sover eller nåt :P

jag vill ha en ny skinnväska. helst brun . finfinfint. billiga förslag, någon ? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad tränar du? :)

Postat av: Maria

Sandra:jag går i gymnastik.är tränare i det med, för småbarn :]

2007-01-09 @ 11:49:05
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: Sofia

har läst emma igelströms bok, den är super! :)

2007-01-09 @ 16:45:07
URL: http://mayflower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback