uschig & god mat

Hemma från denna skoldagsMåndag.

har känts som en ganska jobbig dag, eller tja, lång i alla fall. & inte blev den bättre av den täskiga lunchen heller. det vegetariska alternativet idag var Lasagne Verde, "åh, vanlig lasagne med lite grönt & sånt i" tänkte jag.(vi ser ju nämligen inte hur maten ser ut innan man fått den). så får jag hela tallriken full med lasagnen som ser tja, ganska god ut. så när vi satt oss ner börjar jag gräva lite i den och hittar saltgurka och spenat i den - INTE GOTT. nej, jag brukar inte vara kräsen vad gäller mat, men det där var inte gott. så en salladstallrik senare var jag klar med min lunch ..

sedan på håltimmen mellan dansen solade jag , Becca & Sara , vilket var ohyggligt skönt. det är ju dock väldigt irriterande att det bara är 1 minut kvar när man är sådär sovtrött så man skulle kunna somna om 10 sekunder..
dansen var inte jobbig, vilket var skönt. vi körde lite lugnt för båda grupperna fick köra tillsammans.

nu ska jag (& kanske Malin) göra
köttfärssås & spaghetti. mamma & pappa kommer nämligen inte hem så de hinner laga mat & därför ska jag (vi?) vara snälla att laga en riktigt god köttfärssås. hoppas den blir god bara..


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, är inte köttfärssås&spegetti världens godaste eller?

2007-01-24 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback