very important stuff

gjort idag ...

  •  gått upp ur sängen (tro't eller ej!)
  • sett på andra avsnittet av O.C säsong4 (I LIKE!)
  • blivit totalt deprimerad
  • kommit på att man bara lever en gång, så skit samma!
  • ätit frukost & druckit kaffe..
  • ..samtidigt kollat på skidåkning (mest för att mamma och pappa kollade på det)
  • gått promenad med mamma & pappa..
  • .. planerat och pratat om Teneriffa :D
  • kom hem till en sjuk Malin (TUSAN. vi skulle ju gå på stan)
  • suttit och gjor ingenting typ..
  • kom på att jag kunde baka nåt.
  • ska typ börja baka, så säger Malin att hon måste ner till stan iaf och byta lite grejer.
  • så vi åker ner en snabbis. verkligen en snabbis.
  • kommer hem igen.
  • jag började baka nu istället. ..
  • .. gör bröd med lite alla möjliga sorters mjöler och grejer i (eller okej,3 sorter)
  • väntar nu på att de ska jäsa klart samtidigt som jag är hungrig.

ja, intressant va ? kände att min dag är så händelserik så ni bara måååste veta vad jag har gjort.





Kommentarer
Postat av: Nyponet

=) rolig lista där ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback