HARRY POTTER

God Eftermiddag :)

idag har jag varit på stan med Malin.
det var trevlans.
jag köpte ett linne, typ, på H&M.
& Malin köpte lite dittan&dattan.

Träffade min bajs My igår :D
& Evelina!
det var trevligt trevligt.
som alltid.
på kvällen åt vi massvis med godis &
såg på Sandor / Ida .
den var lagom pinsam & sådär ;D

IKVÄLL.
oh ja! ikväll är deet
HARRY POTTER & FENIXORDEN.
jag & Malin ska sitta högst upp i mitten & avnjuta den.
jag längtar :D tiiihii.
känner mig (och är förmodligen) världens tönt.
men vem bryr sig!?:D
Harry Potter and the Order of the Phoenix

Kommentarer
Postat av: Linn

Harry! Jag har blivit så dålig när det gäller att läsa böckerna, har inte läst längre än till den fjärde. Shame! Däremot är jag ju såklart sugen på att se filmen... så vi är väl töntar båda två i så fall ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback