Städmani och sånt

Ja, Ännu en dag
Jag börjar tröttna liiite på att mamma & pappa inte är hemma.
inte för att jag saknar deras sällskap direkt,
nej mer för att dom städar så bra.
man märker liksom inte.
men nu måste man göra allt själv .
(ja, markus & malin är inga städmänniskor direkt)
& jag har fått mammas syndrom av Städmani
så jag klarar inte av att ha stökigt omkring mig.
lite jobbigt faktiskt ;P

Nu ska jag snart ner på stan för att träffa Jossan,
som är hemkommen från Stockholm.
& sen ska vi möta upp en Nyklippt Elin,
& sedan strosa runt lite.

jag försöker få tag på farmor också,
jag lovade henne att komma & fika..

Ikväll blir det film & mys kväll/natt med E & J

Dags att ta av sig morgonrocken & klä på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback