de här uppdateringarna alltså.

sprang runt på stan i massa timmar igår.
köpte en bikini, 2 delar för 99:- !
och jag köpte den inte för priset ens. woho
köpte ett linne också, vet inte om jag kan förklara hur det ser ut,
så jag skiter i att försöka.

tränade på kvällen med Tommy.
vi var 4 st på träningen!
shoho.
jag råkade gäspa & fick göra 10 armhävningar.
det var en bra träning.

Anledningen till varför jag är uppe såhär tidigt ja,
ska på stan idag igen.
mamma ville ha en kompis. så hon fick 2, mig & Malin.
det kommer nog köpas en hel del. skor för min del förhoppnignsvis.

träning ikväll igen :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag behöver också en ny bikini... kanske borde börja röra mig mot stan :)

Postat av: Marre

Linn: gör det! du kanske hittar ett kap, som jag.

2007-06-14 @ 16:42:12
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback