Jag älskar gubbar

var nere på landet idag :D
åkte ner med pappa ,
jag blev gräsklippare & pappa gräsrensare.
första gången i mitt liv jag klippte gräs med elgräsklippare tror jag.
det var kul.
iaf först, innan det blev jobbigt ;P
åååh! vi plockade jordgubbar också, det fanns en hel del.
blev nog en halvliter
och nästa vecka när vi åker ner kommer det vara ännu mer!
MUMS. älskar de där gubbarna alltså.


Och igår natt runt tolv fick jag för mig att jag skulle skriva en bok.
hmm, har skrivit typ ett kapitel.
undrar jag om det kommer bli något mer :P haha
jag kan ju få såna där impulsryck ibland,
sen 10 sekunder senare är dom inte så roliga längre.
oj, nu fick jag en idé! skulle kunna lägga ut kapitlen här på bloggen,
så kan man få höra vad folk tycker.
fast det blir jobbigt om alla tycker de är jätte bra
MÅSTE jag skriva vidare... naa.. vi får se alltså.

nej, nu ska jag spela Tv-spel tror jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback