stan, kakor & landet

godkväll, eller nästan godnatt.

det har varit en bra dag.
jag har spenderat den mestadels på stan.
var med My & Marcus där.
det var skojigt, & de var skojiga ;] (eller nåt )
alltid bra med skvaller, planering & McDonalds

sedan tränade jag, vi var 3 st.
woho.
när jag kom hem skulle jag baka kakor.
så vi har nåt att äta på landet.
vi hade dock inget mjöl.
men jag & malin köpte mjöl.
fast sen hade vi inga ägg... men det gick bra ändå.
ganska iaf. mamma sa att de var goda, men hon har ju druckit X antal glas vin också ;P

ja, imorn lämnar familjen Andersson storstan
vi åker till landet & dit kommer lite andra också.
släkten :)
längtar efter farmors köttbullar.

nu ska jag se om mina proffsiga kakor har svalnat & fortsätta packa..


landets jordgubbar ska jag äta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback