ååh vilken skönhetssömn

kom nyss hem från Tävling i Linköping. mina barn som jag är tränare för har tävlat :) vilket innebar att jag  gick upp innan 7 denna söndag morgon. stackars mig ! (+ att det inte var lättare att sova med markus och hans kompisar festandes hemma hos oss hela natten typ eftersom m&p är på landet). sov väl några timmar inatt.. 4 max.

Men det gick jätte bra för barnen iaf ! en av dom vann, & en kom 3:a :D underbart kul !

Men nu har jag cyklat hem från hallen i motvind så jag har ont i halsen, är utmattad & väldigt hungrig. jag orkar dock inte ta itu med detta.. jusst nu iaf. väntar på bättre tider.
resten av söndagen vet jag inte vad jag ska göra.. plugga lite. ingen träning idag. skönt.

funderar på att ta mig ett bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback