enadder monday

måndagen ja. vad kan jag säga om den ?
är egentligen för trött för att säga nåt. vart iväg sen jag började skolan imorse, kom hem kvart över åtta, efter att jag cyklat hem från träningen - jobbigt !

imorn har vi idrottsprov som väntar. jag kan inget. vi har engelska prov med, men jag vet inte om jag kan nåt av det, hoppas det, för jag orkar inte plugga. orkar inget känns det som :P vilken slöis jag är.
ska snart lägga mig och plugga på idrotten , se på vänner.. aah. min säng. jag längtar. så varför sitter jag kvar här för ?

imorn är det tisdag. det tar vi då .

Kommentarer
Postat av: anna

Lycka till på provet :) Jag ska också plugga idag... måste bara blogga lite först :)

Postat av: Elin

Usch, jag har prov med prov... imorrn :(

2007-03-13 @ 19:00:41
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: Linn

Jag orkar ingenting jag heller, motivationen är som bortblåst :( Men hoppas det går bra för dig :)

2007-03-13 @ 21:23:41
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback