hattfest & lokalfest mitt ute i skogen


yeah.
gårdagen lyckades bli ganska lyckad iaf :D

gänget var hos My först.
vi letade fest.
 

så fick vi komma till en lokalfet i Tjalvegården
(hallå, ofta man har fest där, mitt ute i skogen?).
så de orutinerade köpte sin saft
och sen tog vi bussar för att komma så när tjalve som möjligt.

väl där var det helt okej.
Eve var där :)
och massa simmare
(det var ju trots allt en simmares födelsedagsfest)
alla kände markus (som är gammal simmare)
 så jag blev "markus syster".
Frida var där med :]
hon blev markus kusin ;P
ja, det var kuligt :)
hoppas bara på inte alltför många bilder på Mys bilddagbok.

nu ska jag göra ingenting typ hela dagen :(

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, de e ju för härligt att sätta sig här mitt i natten.. :) De där med "att piska dom".. var hruvida en kusinträff med mina 2 andra kusiner skulle kunna slå den vi hade i Fredags.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback