Släktkalas big time

Godmorgon ! äntligen kan i alla fall jag se mina inlägg jag skrivit de senaste dagarna, och jag hoppas att bloggen är i sin fulla rätt igen.

hade jätte kul igår när släkten kom och firade mig :D vi åt god mat & god tårta som jag gjort (A). Den blev supergod. jag älskar prinsesstårta! Vill säga tack för alla finas presenter också. fick en skjorta, en tröj/klänning, Vänner-DVD säsong 2&3, mascara, läppglans och rakhyvel kit m.m . är jätte nöjd :D
Det var kul att träffa några av kusinerna också, Frida & Tessan :)

153042-189

nu ska jag snart äta frukost. och sen får vi se vad som händer idag. ska kanske träffa Elin. hoppas det :D

Kommentarer
Postat av: Karin

åå vad god den såg ut:p

Postat av: sara

mums, tårta..

2007-03-04 @ 13:48:41
URL: http://sheras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback