Tisdagen har varit som tisdagar är

Nu är måndagen & tisdagen över. vilket är väldigt skönt, för det innebär ju då för mig att jag har haft alla mina vanliga lektioner. bara Restaurang kvar nu. inte helt pjåkigt.

tisdagen har varit som tisdagarna är. fulla med lektioner, och sen stress till Gympan och tränare direkt , komma hem döhungrig och äta och sen sätta sig här nöjd & glad :D

är lite småfrusen dock. tror jag ska gå och ta mig en varm dusch snart, innan 
Desperate förstås. som jag förresten kommit på är den enda serien på Tv som jag följer :O jössös alltså. vad hände med det där när man följde 18 serier varje dag? .. jaa, things change.

På tal om kyla och att frysa så behöver Malin inte frysa mer snart. eller ja, hon går iaf snart på planet till Thailand, hon sitter väl där på Arlanda nu och är lycklig.


jusst det. imorse! HA. jag skulle testa att göra min havregrynsgröt med lite äpple i , tänkte att det kunde bli gott ( förstår inte hur, men iaf) jag kokade ihop gröten och.. ja, för det första brände jag mig asmycket uppe i gommen! och för det andra så smakade det ju inte gott. dumma äpple! aldrig mer får du vara i min gröt. tacka vet jag Havregrynsgröt á la naturell.


HEJSVEJS

Kommentarer
Postat av: sofia

samma här, desperate är den enda serien jag alltid följer :)

Postat av: Linn

Åh, jag vill med ut och resa. Nuuu!

2007-03-07 @ 22:13:53
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback