tur att det bara är en Måndag varje vecka

Fy säger jag idag. Vilken trött dag det är. jag säger åter igen som rubriken!

har precis haft 2 timmars lunch :/ . och nu har jag DataKunskap. sen är det 1 timmes rast & efter det Dans till 16:30. efter Dansen är det Träning kl.17:30-20:00.

Egentligen är det kanske inte så jätte jobbigt.. men jag är trött idag. jag känner mig sjuk, eller åtminstone som att jag kommer att bli sjuk.  men antagligen kommer jag inte bli det, för jag har inte varit sjuk på Evigheter varför skulle jag bli det nu, när jag vill ?

på tal om vilja. jusst nu skulle jag vilja ligga hemma och kolla på
vänner , eller kanske snutarna. så himla kul alltså :D "det var nära ögat"  "-var det?" "ja, jag fick en pinne precis ovanför ögonbrynet"... :D HAHA


nähe. nu ska jag sluta att roa er med citat från snutarna & istället återgå till min ännu mer underhållande datakunskapslektion :D (JAG HÖR HURRAROP)

så ha en bra dag ni sötisar därute (ja, det skadar ju aldrig att låtsas vara snäll&omtänksam)

Kommentarer
Postat av: malla

aha okej.. Går du i globen då?

Postat av: Maria

malla: nej, jag bor i Norrköping..

2007-03-05 @ 20:40:04
URL: http://mochan,blogg.se
Postat av: Linn

"Låtsas vara snäll"... hallå du är ju en tvättäkta snällis (iaf den Marre jag känner) :P

2007-03-05 @ 21:37:23
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Maria

Linn: du ska bara veta... ;D

2007-03-06 @ 07:35:52
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback