Datorn är hemma igen !

wiiihuuu :D

innan vi åkte iväg till Hugos idag för bowling & käk med gympan kom en stor gul postbil.
postbilen kom med ett paket som innehöll vår dator!
nu är jag lite smålycklig sådär. jag tror inte jag passar som icke-datanörd :O

Ja, har som sagt vart med gympan och kört bowling & ätit mat på Hugos.
det var kul & gott :D
jag vann bowlingen :O vet inte vad som hände riktigt, fick 158 på bästa serien

nu är det 2 dagar kvar till helgen, jag längtar.

saknar alla mina älsklingar ! :(

(uppdatering: ibland är det läskigt hur horoskop stämmer så bra.)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jippi! Jag har saknat dina blogg-inlägg

Postat av: Linn

Hihi "jag tror inte jag passar som icke-datanörd". klockrent! :)

2007-05-25 @ 14:23:47
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback