faan då !

tusan också.
det är inte bra när jag gör sådär.
känns som det gör jätte mycket,
men det kanske det inte gör. vettifan.
vill egentligen vara helt glad den här veckan.
sjöng ju t.o.m imorse .. saker ändras snabbt

bestämde för ett par timmar sen att jag ska springa vårruset imorn.
lite hastigt & lustigt sådär.
jag sa att det ju skulle va kul att va med imorn,
& mammas jobbarlag var en person kort
så då kan jag va med , vet inte om de var en så bra idé såhär i efterhand menmen

får se vad som blir av resten av veckan
både med humör & göromål
nu känns det skit

(har ingen data hemma nu, den är på reparation)

Kommentarer
Postat av: Karin

lycka till på vårruset:)

Postat av: Karin

hur gick det då?:)

2007-05-15 @ 15:51:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Linn

Hoppas att Vårruset gick bra... och att du inte har alltför mycket träningsvärk imorgon ;)

2007-05-15 @ 22:32:57
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback