Harry Potter nörd? Javisst !


ja, när det kommer till Harry Potter är jag helt såld.
jag älskar't  ! 
både böckerna & filmerna.
Är inne på
IMDB och spanar på kort från senaste filmen.
men det är så jobbigt för då längtar jag så mycket tills den kommer på bio.
Tycker dock Harry har lite för kort hår i nya filmen : /
annars är han ju en riktig liten pudding ;)
eller liten & liten. ett år äldre än mig iofs :P
& usch. jag hatar han som spelar Dumbledore.
Han spelar ju honom helt fel!
Tacka vet jag Dumbledore i film 1 & 2 !

Nej, nu ska sluta prata Harry Potter tankar & låta som en total nörd.
men jag kan ju avsluta med en bild iaf (A)


Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Nä jobbat halva dagen - snyft. Harry P är ball BTW.

Postat av: Linn

Ja, för kort hår! Han är småsöt, men slår inte chokladpudding såklart ;)

2007-05-06 @ 22:12:53
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback