tankar som ingen behöver veta

Fan då.
 varför ska det vara så svårt för?
suuuck!
ibland önskar jag bara att det var så annorlunda.
allting, eller ja, nästan allting iaf
satan vad det skulle vara skönt.
om jag fick ändra på vad jag ville i mitt liv...
bläha, tänker jag för mycket?
eller gör jag rätt i att tänka?
kommer väl aldrig komma ifrån det här,
så känns det nu iaf.
fan, de där tankarna jag hade förut, får inte ha dom!
aldrig mer ! nej nej!

nej, det är inte meningen att någon ska förstå .


borde äta glass nu.. deppglass


Kommentarer
Postat av: jossan

:( <3

2007-05-09 @ 16:42:04
Postat av: Linn

Vi tänker alla för mycket, jag tror det är någon epidemi av något slag... hoppas glassen fick dig på bättre humör :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback