den för alla älskade helgen

Mors. Fredagen är här, ack vad vi har längtat vi ungdomar, vuxna, ja alla. Helgen är ju våran heliga tid, då får vi sova länge, äta gott & umgås med dom vi gillar mest. vi har börjat gilla helgen så mycket att vi nästan säger att det är helg på Torsdagen. Ja, problem det där. men men.

jag mår väl sådär. ibland känner jag mig sjuk. ibland frisk. ibland vet jag inte. jag hoppas på frisk, känner inte för att bli sjuk jusst nu. tror jag inte. eller det spelar inte så stor roll föresten.  who cares.

skolan går bra. skolan är tråkig ibland. skolan är rolig ibland. jag gäspar mycket ibland, speciellt på Engelska lektionen idag, IV-val 2.20 tim! ett långt snark

Nej nu blire lugnhet. hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback