en massa cyklande & svett

Hej. Det är Redan Onsdag och jag fick lite tid över till Bloggande :] trevligt trevligt. Veckan har varit ganska vanlig än så länge. om man bortser från dagens Snö-väder förstås :O I mean what is up about that !? det är den..ehm..7 November! jisses, detta klimat alltså, man blir ju inte klok på den.

image349

Hursomhelst så fick jag svettas i min vinterjacka iaf vilket var både jobbigt & lite småskönt. det bådar ju gott inför de riktigt kalla vinterdagarna iaf. Cyklade gjorde jag idag med, först till skolan vilket gick bra. sen skulle jag till badhuset efter skolan (slutade väldigt tidigt) för att spinna med Malin & Hannah, vilket var väldans jobbigt för övrigt, och sen skulle jag cykla hem däifrån och hamnade på en cykelväg som slutade vara cykelväg och blev - snö/gegg/ler-blask sidoväg för att den riktigta cykelvägen var arbetsplats - suck! jag fick dubbla spinningpass och svettades återigen i min varma jacka.
Väl hemma åt jag soppa & macka & tittade på gilmore girls säsong 1, väldigt mysigt. Ingen träning idag heller pga träning igår. så snart ska jag laga mat tillsammans med min halvsjuka mor och mig själv, som också känner mig halvsjuk BTW :O hoppas det inte bryter ut någon sjukdom

fick NewBody väskan igår från Gympan med. så säg till om ni är intresserade av att köpa underkläder. väldigt fina & bra faktiskt :O och allt kostar ju 150 :- bara :D hihi. hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Aida

usch... hatar snö! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback