Gott & blandat

Hallå. kände bara att det var ett litet tag sen jag gjorde mig hörd här & tänkte att ni var trötta på att se samma inlägg hela tiden när ni gick in på min Blogg för att kolla om jag uppdaterat ; ]

Onsdag idag. helt okej. känner mig lite weird, vet inte varför, men det är nog bara inbillning. har ju träning ikväll som ska gå toppen :D !
var även på Skivstångspass idag på Idrotten kl.8 på Friskis. Träffade Camilla där också. det gick väl ganska bra, instruktören var ju hurtig som alltid så det var ju skoj.

Träffade Elin på en fika igår, mycket trevligt att se min saknade vän <3 .

kom hem kl.16:30 idag, väldigt sent för att vara jag & mitt liv, jobbigt. men snart är veckan slut igen , så det är lugnt. här kommer lite bilder från i måndags när jag var ledig & mös omkring med Malin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback