Grymt & nervöst !

Det är flygit iväg till torsdag nu. och jag sitter & väntar och önskar saker. Ska om 1 timme utföra min halva frillufsdag. jag ska springa 2 varv runt strömmen. Jag vet jag är tråkig, men de andra sakerna började kl.14, & jag orkar inte vänta, känns bättre att få det överstökat, så jag sen kan åka hem & duscha, äta och plugga till imorn. för imorn har jag SLUTPROV I MATTE B ! hujeda mig. hjääälp. jag är nervös och hoppfull! hoppas verkligen på ett VG på provet, så jag får VG på kursen. skagåskagåskagå.

Annars idag är jag tränare också, ett litet avbrott i allt annat mellan kl.16-17:30 :) skojigt. får ju vara med min grymma kompis Camilla då ;P anledningen till att jag kallar henne grym är för vi är grymma, hon & jag. vi körde Dubbel½ igår på träningen ! :Djäkla kul asså! Tommy konstaterade att vi var dom första från Norrköping som nånsin kör det i våran hall. ballt.

För övrigt vill jag åka till Fjällen i vinter! älskar det verkligen. men det blir nog inget :[  nej, dags att ladda inför löpningen ;] byebye

Kommentarer
Postat av: Linn

Fränt det där med Dubbel½! Bra jobbat Marre :)

Postat av: jossan

åh, jag vill också åka! ska vi oka ihop? (a)

2007-11-20 @ 11:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback