3 st allmäna

är lite trött idag. vilket är ganska vanligt eftersom det är onsdag. inga jobbiga läxor eller nåt, men ändå. känns som det är nåt som ligger under ytan och bränner mig.
träning i Linköping ikväll. fan att varven blev fel, hoppas det går bra iaf! ska kämpa på som tusan.

Imorn! slutar 11. underbart. sen äre träna, stan, tränare & kalas för frida & eva. och på kvällen blir det nog party med bajsarna.

3 st saker.

jag älskar mina syskon. Markus jag vet att vi inte alltig går bra ihop, men du är så älskad av mej, du är så bra. &


kan jag ha de här skorna i vinter?

Kaffe är väldigt braigt & gott

Kommentarer
Postat av: Linn

Those boots are cuuuute! ;D

Postat av: Elin

Den översta bilden är så söt, hihi. Och kaffe är bäst... punkt slut

2007-10-17 @ 19:37:16
URL: http://hejhoppelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback