Det är mycket Bra, och jag gillar't

hellow :)

ja gårdagen med pizza, prat & film med Marcus & Christer var bra. Träningen i Linköping idag gick med bra. Äppelkakan i eftermiddags var med bra. Ratatouille med My ikväll var med bra (&lite till). lite andra småsaker var med bra.
Jag gillar't. brabrabra. det är så det ska vara. för citera en sång som nån har skrivit.

det lilla kollaget fick bestå av bilder med lite onödigt visande i brist på annat. ni ser min nya vinterjacka, chilipeppar, mammas äppelkaka och min tavla. skulle haft en bild på söta Remy i filmen, men jag lyckades inte få in en sådan.
Nu kommer Malin hem snart. ska nog se en film eller något liknande med henne. hoppas jag. om inte hon ska vara bitchig och inte vilja göra det. äsch, vad har hon för val ? Moahaha

image346

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback