en mysig Fredag och underbara helg

LÖRDAG. underbara helgen är här.
Fredagen igår var bra, jag var med Elin och Jossan, först på stan där jag köpte en kappa, sen fikade vi på waynes förstås. Efter det var vi hemma hos mig och mös framför Idol & Tv:n. Vi gjorde en väldigt smarrig äppelpaj och hade det braigt :D jag liker det ;P .

Har pluggat lite imorse, fick lite ryck. läste Tristan och Isolde och skrev anteckningar på den andra datan till det. höll på att få panik när jag trodde det försvann. men det klarade sig! PJUH.

Idag vet jag inte. det är en fin dag iaf, de vet jag :)

image337

Kommentarer
Postat av: Emsan

Äppelpajen skulle jag inte tacka nej till! Ha en fortsatt trevlig dag!

Postat av: Linn

"Jag liker det"... har du gått och blivit norsk Maria? :P Sött kollage förresten!

2007-10-13 @ 15:55:13
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback