en trötthet som inte finns & allmänt

Onsdag är det idag för er förvirrade personer som trodde det var måndag. Dagen började med en tallrik gröt (alltså inte det som är på bilden, det var igår det). och sen var det idrott, svenska -lunch med veggibiffar- samhäll & Näringslära+prov. Dagen flöt på ganska bra med lite trevliga incidenter då&då. Provet var inte så otroligt svårt men lite klurigt ändå, och jag förstår inte så mycket av Sveriges regering&riksdag men det är smällar man får ta.

Har träning sen idag, kl.18-20:30. det ska gå bra har jag bestämt även fast jag är lite Onsdagstrött. det kommer försvinna när jag kommer till träningen & så kommer jag köra värsta bästa grejerna, wöho.

Hm, nåt annat jag tänkt på ? jovisst. saknar Elin, Jossan, My, Charlie, Marcus osv. blähä. hinner ju inte träffa en enda i veckorna. förutom gympabrudarna, och det är jag ju glad över :D
mitt facebook-ande har ökat lite kanske. nån gång per dag är jag inne & uptäcker nåt nytt varje gång, spännande.

image332

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback