en underbar lycka

God Fredag morgon på er :)
har ju lite sovmorgon idag, så jag hann vara kreativ (lite ego) och ta lite kort att visa idag.
Trots sovmorgonen kunde jag inte sova så gott iaf, men det är ändå skönt. ska snart göra en god frukost med kaffe, frukt&yoghurt och en javisst macka - mums.
sen bär det av till skolan för Svenska & MatteB  på eftermiddagen, helt okej.

Ikväll får vi se vad det blir, kanske så ska vi ses med dom dära. ja, jag vet inte om jag får säga för han den dära, så jag är tyst istället för det här fattar ni inget av ändå.  måste träffa J snart också <3

Jag är fortfarande helt lycklig att jag klarade 1½skruv på träningen (vet inte om jag mände det) men jag är glad över det iaf, har kämpat i 100 år känns det som, skrek av lycka när jag ställde den :D haha

image333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback