Happening-full day

GodKväll !
Wööow, en händelserik dag, härligt! och för att vara rolig ska jag berätta om den.

började med att jag vaknade kl.9:30-hejhej sent för att vara mig!, kände för en riktig joggingtur & begav mig ut i 45 min, väldigt skönt.
Sen blev det frukost, dusch & grejer & sedan begav jag mig till stan med Malin. Shopping stod på schemat! och Shopping blev det :D vi köpte både det ena & det andra, både fynd och normalgrejer ;P själv inhandlade jag ett par jeans för 200:-, och en tröja för 300:- . nöjd blev jag iaf. Efter shoppingen fikade vi på Wayne's, jag åt en underbart god Scones & Malin en ciabatta.
Sedan bar det av till träningen med Barnen. det var ett par roliga timmar och vi fotade lite i slutet :P
Efter det var det dags för filmhyrning med Charlie & My. det blev Alfie, Pizza, Kebab, glass, vindruvor (beroende på vem man var), bra & smarrigt var det iaf. gillar alltid att umgås med de två människorna, så det var härligt.

Ja, that's it. ganska bra & inte för utdragen sammanfattning tycker jag :] Ni får även se en liten bildsammanfattning av dagen. önskas mer bilder råder jag er att gå till Bilddagboken. Ha en fortsatt bra kväll/natt.

image347

Kommentarer
Postat av: My

undrar vem som åt glassen och vem som åt vindruvorna haha xD Im the fetto girl :D najs gväll bejb =)

2007-11-01 @ 17:32:46
Postat av: maria

My: moahaha :D men vem åt pizzan då?

Postat av: Aida

snygga bilder ;)

2007-11-04 @ 15:30:33
URL: http://ghabby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback