hej, kommer ni ihåg mig ?

OJOJ. vilket dåligt bloggande det har varit av mig denna vecka. har väl varken haft orken, lusten eller tiden framför allt till att blogga. Det har faktiskt varit en ganska jobbig vecka, samtidigt som det inte har varit något större fel på den. Hade 2 prov igår (thank god they're over), & de kändes riktigt bra, vilket alltid är skönt. Får förmodligen inte tillbaka matteprovet idag på lektionen, men hoppas kan man ju :D
Efter skoldagen idag är det ju lov, vilket ingen har missat, förhoppningsvis. det ska bli underbart skönt, & jag ska ha det bra & umgås med mina älskade vänner & familj.

Jag var hosTandläkarn imorse förresten. kl.8. hrmf! men jag börjar 10 idag, så kan jag ta't lugnt och ska äta frukost snart :) lagade ett hål. var lite rädd för att jag skulle dö av smärta då jag inte ville/orkade ta bedövning. men det gick ganska smärtfritt och jag lever fortfarande + är ett hål i tanden mindre.

med det sagt lägger jag ut en liten bild på mig idag och hoppas alla kommer få en skön Fredag. i'll be back !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback