hej mitt hår är krulligt

Halloj. Måndag idag. har haft en jobbig känsla i magen hela dagen. vet inte varför , eller kanske lite. men det är lite störande i alla fall. är på något sorts konstigt glatt/bittert humör. Behöver nog lov, det är förmodligen där skon klämmer. eller nånannanstans, vad vet jag.
Servering i skolan idag. gick bra, hade ett par bord. inga större händelser.. 30:- i dricks, inte helt fel :)
Imorn kommer mamma & vän och äter, det blir kul.

Träning med Nike ikväll. Fristående i källvindshallen. ska nog gå bra. vet inte om jag är pepp, sånt som märks när man börjar liksom ;P .
Usch 2 prov den här veckan. ett i Matte B. det som får mig att hålla humöret med matten uppe är att jag kommer vara klar med Matte B kursen vecka 47 - underbart.

& klockan min är trasig och icke vet jag vad som är fel på den :[

 
idag var jag krullig på huvet

Kommentarer
Postat av: Linn

Snygg frisyr Marre, I like it! Inte långt kvar till lovet nu ju, håll ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback