jobbiga skruvar & måsten

Tjingeling. måndag idag, vilket denna vecka innebar sista måndagen på Bacchus, och nu är det verkligen så ! :P sista dagen imorn, både skönt & inte. men det har varit bra där, har trivts :)
har för övrigt varit ganska sömnig idag, trodde inte träningen skulle gå så pass bra som den gjorde, så det var ju kul. även om jag inte stod på 1½ skruv! GRR, får panik på den. Men det kändes bra att köra lite friståenden iaf.

Illustration servitris

åh, javisst ja. jag har skaffat FaceBook! kände mig tvungen. förstår typ ingenting och går enligt den på nån skola i USA, för jag förstod inte hur jag skulle hitta DeGeer gymnasiet. men jag kanske börjar förstå mer snart, & tycka det är kul. alltid trevligt att snoka annars ;]


Kommentarer
Postat av: Linn

Wiie, kul att du med joinat! Och snoka är ju alltid trevligt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback